Konu
[Dual] Xeon - Opteron Donanım tedariği hk.
19-04-2010, 20:36:38
#6
yAyAmAz
Eğer isterseniz elimde
2 x HI-LEVEL 2 GB 1333 MHz DDR3 (Soğutuculu) Ram
bulunmakta.
Ram'ler 0 dır kutusu açılmamış.