Konu
Domainlere ne oldu...
19-04-2010, 19:13:26
#14
cAgAbA
ben alımda eski satışta yeni olduğum için yorum yapmayı doğru bulmuyorum ama yazılanları ilgiyle okuyorum... güzel konu güzel yorumlar... devamını bekliyoruz...