winstonblue bu konuları aça aça ekmeğimizle oynuyor. bu konular açılmasa tarihsitesine kimsenin bakacağı yoktu. bağıra bağıra gitti ama ilginç olan takibi yüksek bir site olması...

oradan yayınlanmayan şahane domainler ortalıkta geziniyor boş boş şu anda..