inndir.com facebook sayfasında bize cevap yazmıs

Alıntı
Eyüp Bahadır Merhaba admin bey bu sayfayi bi okursaniz inndir'icin öneriler var yorumlar vs
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...kapandimi.html

innDir.com
Teşekkürler Eyüp bey. Verdiğiniz bağlantıyı inceledim. Orada da yazacaktım ancak üyelik için davetiye gerekiyormuş. eğer emrah@inndir.com adresine davetiye gönderirlerse orada yazılanlarada cevap verme imkanım olur. Bizi destekleyen ve yapıcı eleştiriler gönderen r10.net kullanıcılarına da ayrıca yönetim adına teşekkür ederim. Sitemiz siz değerli ziyaretçilerimiz ile birlikte büyüdü ve sizlerle birlikte daha da büyüyecek inşallah.
Yenilik konusuna gelince, sitede hem arayüzde hem de içerikte köklü değişiklikler yapmayı planlıyoruz. Bunun için yapılan çalışmalar var. Ancak aceleye gelip ziyaretçilerimizi üzecek ve problem çıkartan işler olmaması için biraz daha zamana ihtiyacımız var. Diğer program paylaşım siteleri bizim rakibimiz elbette ama tatlı bir rekabet her zaman işleri daha iyi noktalara götürür ve kendimizi geliştirmemizi ve sizlere daha iyi hizmet sunmamızı sağlar.
Bu sayfayı sizlerle daha iyi iletişim halinde olabilmek için kurduk. Yenilenecek innDir.com ile hedeflerden biri de site ziyaretçileri ile daha iyi etkileşimde olabileceğimiz bir arayüz ve altyapı geliştirmek.
Yenilikler için sizlerden biraz daha sabır bekliyoruz.
Şimdiye kadar bize destek veren, ziyaretçilerimiz ve editörlerimize sonsuz teşekkürler....
Site ile ilgili sizlerinde görmek istediğiniz yenilikler varsa eğer,
admin@inndir.con
bosluk@inndir.com
emrah@inndir.com
beytepeli@inndir.com
adreslerinden bize e-posta atarak ulaşabilir veya bu sayfa üzerinden yazabilirsiniz. Görüşleriniz ve değerlendirmeleriniz bizim için önemlidir. Tekrar teşekkürler (maliyeci)