gözlükçüden almanı tavsiye ederim internetten aldıkların bazen yakışmıyo veya resimlerde gözüktüğü gibi durmuyor. En iyisi deneyerek alman 20 30 fazla ver gözlükçüden al derim yaza gelmeden al mayısta artmaya başlar fiyatlar