WinstonBlue hocam rica etsem daha önceki gibi 1-2 gün sonra düşecekleri ve düşenlerin arşivinide yayınlasanız çok güzel olur. çünkü ben çok eskiden düşen domainlere bakıp yeni domain regliyorum. bazen 1-2 gün bakamadığım oluyor. arşiv sistemi çok güzel olur kanısındayım. birde sitede adsenseyi kaldırmışsın. siteye paypaldan kahve ısmarlama zımbırtısından koyarsan nacizane bu emeklerinize katkıda bulunmak isterim