saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli olan şekil değilde paypaldan ödeme alıp otomatik yayınlaması olmalı.
R10'da önceden vardı, radmin konuya yazarsa iyi olacaktır. Reklam Yönetim Paneli de vardı, isteyenler değiştirebiliyorlardı.