Bir de alınca kimse size şifreyi verin domaini verin demez direkt WİPO'ya gider davayı açar evinize dava dosyalarını gönderir kartınızdan 30 doları çeker yaklasık 2 ay sonra da domain onların hesabına geçer öylece izlersiniz. Ben aynen ölece izledim güzelim domaini elin İsviçrelisi aldı benden
domain düşmüş bir domainmiydi?
daha detaylı anlatırmısın.