İnndir bence de bitti artık. Ben ilk olarak programın sitesine bakıyorum eğer programın sitesi aklımda değilse direk Gezginler'den arıyorum. İkisinin de tasarım facia ama Gezginler'i daha kullanışlı buluyorum. http://www.programlar.com/ güzel ama içeriğin genişlemesi lazım daha.