Konu
Eyberbilisim hakkında
18-04-2010, 15:48:08
#4
SqReaL
Bir zamanlar kendilerinde çalıştım. TÜrlü türlü sorunlarımız oldu. Lakin, bir süre bende göremiyorum. Geçmiş olsun.