Evet biz türklerde sanırım yorum yazmama fikrimizi paylaşmama gibi durum malesef var. Belkide yazma zahmetinden kaçınıp yorumsuz bırakıyoruz. Bu konuyu dile getirdiğin içinde ayrıca teşekkür ederim.