Türklerde sadece yazıda bir hata olduğu zaman yorum yapıyorlar.
Birde gerçekten çok işlerine yaradıkları bir şeyi paylaşırsanız.
Dizi ve film sitelerinde ise durum farklı heycandan hemen yapıveriyorlar yorumu.