ölmemişler hala yaşıyorlarmış !!!
4 gündür siteler çalışmıyor yedeklerimi istiyorum artık sizinle çalışmayacağım diyorum verdikleri cevaba bakın ! Bu adamlara bir güzellik yapıcam ama önce şu yedeklerimi bir alayım !

Kesintinin bu kadar uzun sürmüş olmasından dolayı sizlerden çok özür diliyorum. Ne kadar özür dilersek içine düştüğünüz zorluğun karşılığı olamayacağının bilincindeyiz ancak yine de özür dilerim.

Şu an yedeklerin geri yüklenmesi devam ediyor. Server yedekleri tüm siteler için tek parça olduğundan size ayrıca vermemiz maalesef mümkün değil. Bir gün daha sabretmeniz mümkün olursa çok memnun oluruz.

Teşekkür ederim.

Yardımcı olmamızı istediğiniz herhangi bir konu olursa iletmekten çekinmeyiniz.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim!

Saygılarımla,

Ahmet Arık
Bu nasıl bir yüzsüzlüktür nasıl bir yedekten geri dönüştür. Birde utanmadan ünlemli mail atıyorlar.

Siz siz olun bu adamcıklardan uzak durun...