Konu
Temayı Ortalayamıyorum....
17-04-2010, 17:34:15
#14
AlperDemircan
/* This division wraps the entire forum when a forum width is set. */
div#wrapper
Bunu
width: 90%;
margin: 0 auto;
padding: 0;
böyle deneyin bir.