HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berbat olan kısım neresi?
Bana yaptığın en kötü tasarımı gösterebilirmisin?
Sen bana güzel olan tarafını söylesene?

benim tasarımım falan yok. herkes bildiği işi yapsın. ben tasarımdan anlamadığım için tasarımcıyım demiyorum. ilgilenmiyorumda. o nedenle fikrimi söyledim ve tekrar söylüyorum. tasarım iğrenç ötesi