Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satıslar ,Scriptin tasarımını ben hazırladım .Alıcak olana simdiden hayırlı olsun
Ellerine sağlık diyemeyeceğim çünkü tasarım berbat