seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçemizi lütfen düzgün kullanalım. R10'un genelinde bu tür hatalar yapılmaktadır. Lütfen Türkçe kurallarına uyalım. Sizin yaptığınız hatalar biraz fazla olduğu için size yazmak durumunda kaldım. Düzeltirseniz şimdiden teşekkürler.
olmucak : olmayacak
yanılıyosam : yanılıyorsam
söylicem : söyleyeceğim
yapıcaksınız : yapacaksınız
İkisinide : ikisini de
yapıcazda : yapacağız da
düşücek : düşecek

Genel bilgi hakkında bu yazıyı da okuyabilirsiniz. http://yesersin.com/?p=1092
Ne alaka?

Şikayet ve önerilerinizi Off Topic kategorisinden konu açarak yapabilirsiniz.