Türkçemizi lütfen düzgün kullanalım. R10'un genelinde bu tür hatalar yapılmaktadır. Lütfen Türkçe kurallarına uyalım. Sizin yaptığınız hatalar biraz fazla olduğu için size yazmak durumunda kaldım. Düzeltirseniz şimdiden teşekkürler.
olmucak : olmayacak
yanılıyosam : yanılıyorsam
söylicem : söyleyeceğim
yapıcaksınız : yapacaksınız
İkisinide : ikisini de
yapıcazda : yapacağız da
düşücek : düşecek

Genel bilgi hakkında bu yazıyı da okuyabilirsiniz. http://yesersin.com/?p=1092