Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer O Dediğiniz Temaysa Tema Free Olarak Dağıtılmakta.

Domainse 200-300 TL Etmez.

Vbulletin Kurulumuysa , Çoğu Arkadaş Beleşe Yapıyo Veyada 5 TL .



Bu Fake Toplam Üyesi 800'lerde.

Postmu Attırdı ? Belki Bi İhtimal Diyecem Oda Zaten Toplam ; Konular: 812

Buda 200-300 TL Yapmaz , Konuyu Açanın Arkadaşısınız Sanırım.

500 TL Eder Dersiniz . 100 TL ye Verse Almazsınız.

Zaten İndex Sayısıda Belli ; 365

Eee ? Bumudur ? 500 TL ?
arkadaş mı ? tanımam etmem . ben fikrimi söyledim diyorum kardeşim anlamıyorsun beni galiba? polemiğe çekecek mesajlar atıp durma . sanki 500 tl dedim diye almak zorundasın.