Eğer O Dediğiniz Temaysa Tema Free Olarak Dağıtılmakta.
Domainse 200-300 TL Etmez.
Vbulletin Kurulumuysa , Çoğu Arkadaş Beleşe Yapıyo Veyada 5 TL .
Bu Fake Toplam Üyesi 800'lerde.
Postmu Attırdı ? Belki Bi İhtimal Diyecem Oda Zaten Toplam ; Konular: 812
Buda 200-300 TL Yapmaz , Konuyu Açanın Arkadaşısınız Sanırım.
500 TL Eder Dersiniz . 100 TL ye Verse Almazsınız.
Zaten İndex Sayısıda Belli ; 365
Eee ? Bumudur ? 500 TL ?
arkadaş mı ? tanımam etmem . ben fikrimi söyledim diyorum kardeşim anlamıyorsun beni galiba? polemiğe çekecek mesajlar atıp durma . sanki 500 tl dedim diye almak zorundasın.