advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu firma hakkında o kadar şikayet konusu açıldı keşke bunlarla çalışmak gibi bir hataya düşmeseydiniz r10 na iki tane reklam verdiler tüm müşterileri topladılar sonrada bir sürü olay zaten gerisini biliyorsunuz..

Şu anda aylık 5 liraya sorunsuz reseller kullandığım bir firma var ne kesinti var nede başka birşey ismini pm istersen atarım Yoksa bu gibi firmalar adamı sinir ve stres sahibi yapar..
aynen katılıyorum