Hocam bu firma hakkında o kadar şikayet konusu açıldı keşke bunlarla çalışmak gibi bir hataya düşmeseydiniz

r10 na iki tane reklam verdiler tüm müşterileri topladılar sonrada bir sürü olay zaten gerisini biliyorsunuz..
Şu anda aylık 5 liraya sorunsuz reseller kullandığım bir firma var ne kesinti var nede başka birşey ismini pm istersen atarım

Yoksa bu gibi firmalar adamı sinir ve stres sahibi yapar..