Domainler bence de eski fiyatlarında değil ama aşırı düşükte değil.Eskiden herkes anlamadığı için biraz daha kar oranı yüksek olarak satılıyordu.Artık şirketlere hizmet veren danışman bilişim şirketleri bile var. Ne kadar jenerik ne kadar değerli olursa olsun o domainin yıllık 7 dolara yenilendiğini bilerek pazarlığa başlıyorlar.Bundan sonra eski haline döneceğini düşünmüyorum.