Konu
Domainlere ne oldu...
16-04-2010, 19:00:37
#7
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Bence herkes domain sahibi oldu, o yüzden pazar böyle oldu.
Şuan ki durum bile iyi, ileride hiç domain kalmazsa ne yapacağız ki ?