Konuya farkı bi açıdan yaklaşmak istiyorum;
R10 bir anlamda domain avcılarının ve bu işten para kazananların yeri değil midir?
Bu sonunun cevabı evet ise bir domain (ister jenerik, ister projelik olsun) her zaman değerinin altında gidecektir düşüncesindeyim.
Özellikle satıcılar alıcıyı r10 da aramamalıdır bence.
Evet.. Aynen.. Bazen dile getiriyorum.. Tekel olmak iyi değil diye düşünür çoğu kişi.. Ama bu iş de tekel olmak ve müşteriyi başka yöntemlerle ve yerlerde aramak çok daha fazla kazandırmaya başlayacaktır.. Ortak çözüm noktası gerekiyor.. Ama kimse bunu desteklemez.. Güven ortamı + benim domainim senin domaininden değerli mantığı... ve buna benzer bir sürü sorun..