Konuya farkı bi açıdan yaklaşmak istiyorum;
R10 bir anlamda domain avcılarının ve bu işten para kazananların yeri değil midir?
Bu sonunun cevabı evet ise bir domain (ister jenerik, ister projelik olsun) her zaman değerinin altında gidecektir düşüncesindeyim.
Özellikle satıcılar alıcıyı r10 da aramamalıdır bence.