AXİKEDİ arkadaşımıza sonuna kadar katılıyorum. Piyasayı bu hale getiren biz domainciler olduk. 3-5 liraya domain satışına son verilmeli. Domainler için bir taban fiyat uygulaması olmalı. Yaz aylarının gelmesiyle insanlar tatilde olacaklar ve projelere, domainlere önem veren kişi sayısında ciddi bir azalma söz konusu olacak, bu durum biz domain satıcılarını çok daha fazla etkileyecektir. Bir diğer hususda şu örnek bir domain 50 TL insanlar sıcak bakmıyor, ilanı 1 TL'den başlatınca teklifler geliyor. Malesef aramızda fırsatçı domain alıcıları var. Biz domainlerimizi değeri altına sattığımız sürece onlara gün doğuyor. Buradan işini hakkıyla yapan tüm domain satıcılarına domainlerini ölü fiyatına vermemeleri konusunda telkinde buluyorum.
Teşekkürler.