Önümüz yaz.. İşler daha da kötü olacak.. Zaten 3-5 liraya satılan domainler nedeni ile ölmüştü piyasa.. O kadar domain tarardım, illa kaliteli birşeyler denk gelirdi.. artık o da çıkmıyor. R10'da domainci domainciye domain satıyor. 3-5 tane farklı proje dışında bütün herkes aynı şeyleri yapıyor. Bu da kaliteli domain ihtiyacını azaltıyor.. Amannn diyor millet uzantısı .tk da olsa farketmez.. Ben bu işlere başlarken bu kadar çok kişinin domain işi yaptığını bilsem uzak durmaya çalışırdım.. İçine girdikçe ne domainciler varmış dedim.. Kimisi çöpcü çıktı, kimisi 3 karakterci, kimisi .org cu , kimisi jenerikci... Ama kime sorsanız eskisi gibi değilmiş..r10'a üye olmadan 2-3 ay önce almıştım ilk domainimi.. Hedefim domain işi yapmak değildi.. E-ticaret yapacaktım, işimden istifa edecektim.. Kendi işimi kuracaktım.. Şimdi dönüp bakıyorum.. Çok şey öğrenmişim evet..Fakat öğrendiklerimin beni getirdiği nokta benim için yeterli değil.