Domainlere R10 üzerinden teklif gelmez oldu. Yabancı firmalara bakındım, satış denedim, oralarda da durum pek iç açıcı değil. Artık tüm domainler yarı fiyatının altında gitmeye başladı. O kadar kötü ki, 3-5 doların hesabı yapılıyor artık. Özellikle Mart ayı ve Nisan ayı çok sancılı geçiyor ve hiçbir ilerleme yok.
Piyasanın biraz da olsa hareketlenmesi için ne kadar beklememiz gerekiyor sizce? Bu konuda uzman arkadaşlar muhakkak daha önceki tecrübelerinden yararlanarak aydınlatıcı yorumlar yapabilir...
Özellikle sektördeki ilerlemeleri gelişmeler takip eden arkadaşlar tavsiyelerde bulunursa en azından yatırım amaçlı alımlar yapabiliriz.