Konu
Yeter Artık AWTSERVERS !
16-04-2010, 17:15:43
#7
hayalimdinsen
abi ben bir video scripti kurdum yedeklerin tekrar yüklenmesini istedim ama bir türlü yükleyemediler bir dahada kullanmıyorum baslarım onun resellerine.