r10 2 tane banner koydular bütün musteri topladılar
artık onlar işin önemli degilki 3-5 musteri gitse ne olur gitmese ne olur bu kişiler işin
o yuzden reklamlara kanım yannış bir iş yapmayın gidin host alın tam bozulmayamı başladılar iptal edin başka yerden alın en saglam çözüm bu ve kesinlikle kesinlikle yıllık almayın aylık alın