Selam arkadaşlar,
Birkaç aydır hizmet aldığım awtservers firmasından şikayetçiyim.
- Nerdeyse her 15 günde 1 mutlaka db bağlantısı kesiliyor.
- Siz ticket açmadan problem hakkında bilgi sahibi olma şansınız yok.
- Yani sitelerinizi her an kontrol altında tutmanız lazım ki adamlara haber verin düzeltsinler!
- Son 3 gündür sistemleri çalışmıyor. En ufak bir açıklama yok. Ticketlara verdikleri cevap ilgileniyoruz bügün çözülecek !!! 3 gündür bugün çözecekler!!!
- Kurumsal imajı verilmiş bireysel bir çalışma yapılıyor sanırım. Adamların ne sabit bir telefonu var ne adresi ne firma ünvanı!!!
- Yedeklerimi istedim artık kendileri ile çalışmayacağımı ilettim umarım yedeklerimi vermemek gibi bir hataya düşmezler...
- Çalışmayı düşünecek olan varsa kesinlikle diğer alternatifleri düşünsün.
Beni canımdan bezdirdiler. Ben yeter artık diyimde siz aslında ne demek istediğimi anlarsınız....