estafurllah hocam yanlışım varsa ben özür dilerim . amacım tartışma ortamı çıkarmak değil. çok yapılan bir yanlış kullanımdan kaynaklanmış olsa gerek google amca bile hatalı biliyor demekki
Sağolun hocam nezaketiniz için. Türk Dil Kurumuna baktım gerçeği tespih miş gerçekten. Google'a çok güvenmemek gerek demekki