İşin o tarafını ben bilemem. Benim bildiğim şey şu;
O markalı, bu patentli diye alan adı almamak ile o markalı bu patentli diye almak, bunları kovalamak başka şeyler

Siz neticelerini bilin, ona göre alıp almamak size kalmış. Bugüne kadar kimseye alma demedim ve genelde bu tür alan adlarına iyi yorum yaparım. İyi yorum yaparım çünkü güzeldir, verilecek 5-10-15 lira, onu ileride kaybetme riskine illaki değer. Siz de bunu bilerek alın. Elbette kaydetmekte özgürsünüz...bunda hemfikirim ve kaydetmeyin, cıss diye bir şey demedim
Buralarda genelde davalar gibi şeyler konuşulur. O dava eder bu bilmemne eder. Bunlar çoğunlukla tr uzantılı alan adlarında söz konusu olduğundan ben de bunun olabilirliği hakkında bilgilerimi paylaşırım genelde. gTLD söz konusu olunca ise dava mava dinlemeden alan adı elden gidebiliyor; hem de ICAAN eli ile, hem de tek bir bilir kişinin e-posta yazışmalarına göre yapacağı değerlendirme ile. Buna değinmenin tam yeriydi, ben de değindim.