Akar mesajın için teşekkürler ama o zaman biz hiç domain reglemeyelim.
jenerik domain zaten piyasada yok e napıcaz domainmi almayacağız. haksızmıyım sence?
o markalı bu patentli o şirket bu vs diye biz domain almazsak kim alacak bu domainleri
risk alınmayacaksa bu iş yapılmamalı kanaatindeyim.
tekno'sa bile bana domaini bırak dava acılır dedi acın dedim dava ama hala bir sonuç yok olurmu olmazmı onuda bilmiyorum ama anlatmak istediğim bu domainler boşta ise alınmalı. sonuçta domain reglemede herkez özgürdür