doğrudur beyfendi. Bende normalde bot olaylarına pek sıcak bakan biri değildim. Ama istenince bizde yaptık. Tek tek 10-20 tl ye yapacağıma tam teşekkürlü bir bot yapmak istedim. Yinede botun çekemeyeceği siteler var. Hyperlinki tamamen kapalı yani id isi geçmiyorsa ve özel scriptse(htadan nereye yönlendiğini bilinmiyorsa) oradan veri çekemez ama bu dilim gerçekten çok az. internette milyarlarca site var taş çatlasa %1 filan çıkar..

Bakalım bundan sonraki scriptim olarak alışveriş scriptimi piyasadan kaldırmıştım. Onu daha iyi yapıp sürmek. yorumlarınız için teşekkürler. BHcoder, sdemirkeser ve Justgo bu php kategorisinde favori adamlarımsınız