BHCoder bu konuda sana katılıyorum. Bu piyasada en çok bot olayı bizde konuşuluyor. Peki napmamı önerirdin. Ekmek paramı yazılımdan çıkarıyorum. En çok alınan script türü demek gerekirse bot işidir.
ben genel anlamda söyledim.
o mazeret değil. bende bu işi yapıyorum bot yapmıyorum ama. allaha şükür gelirimde iyi