BHCoder bu konuda sana katılıyorum. Bu piyasada en çok bot olayı bizde konuşuluyor. Peki napmamı önerirdin. Ekmek paramı yazılımdan çıkarıyorum. En çok alınan script türü demek gerekirse bot işidir.