şahsi kanaatim olarak iki metin arasindaki bilgiyi yazmakla bitmiyor ki bu iş. bunun dil kodlamasi var. belirli bir veriye ulaşmak için çalışma alanini daraltmak var.

iki metin arasindaki metini alirken. o aldiginiz metni tekrar parcalama ihtiyaci var. düz mantik sistemler için işe yariyor gibi görünür ama onuda zaten elle yazsaniz 5 dakikanizi almaz

biraz amatör kacmis kanisindayim. iki gün sonra verim alamayan müsterilerle papaz olursunuz.