ben fikrimi söyledim. şimdi çıkıpda adamın sitesine ettiği 200 300 tl masrafdan mı söz edeyim ? 500 tl dedim geçtim.
Eğer O Dediğiniz Temaysa Tema Free Olarak Dağıtılmakta.
Domainse 200-300 TL Etmez.
Vbulletin Kurulumuysa , Çoğu Arkadaş Beleşe Yapıyo Veyada 5 TL .
Alıntı
Online Rekorumuz: 3.124 Üye İle 02-25-2010 Tarihinde Saat 07:17 PM Gerçekleşmiştir.
Bu Fake Toplam Üyesi 800'lerde.
Postmu Attırdı ? Belki Bi İhtimal Diyecem Oda Zaten Toplam ; Konular: 812
Buda 200-300 TL Yapmaz , Konuyu Açanın Arkadaşısınız Sanırım.
500 TL Eder Dersiniz . 100 TL ye Verse Almazsınız.
Zaten İndex Sayısıda Belli ; 365
Eee ? Bumudur ? 500 TL ?