MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben fikrimi söyledim. şimdi çıkıpda adamın sitesine ettiği 200 300 tl masrafdan mı söz edeyim ? 500 tl dedim geçtim.
Eğer O Dediğiniz Temaysa Tema Free Olarak Dağıtılmakta.

Domainse 200-300 TL Etmez.

Vbulletin Kurulumuysa , Çoğu Arkadaş Beleşe Yapıyo Veyada 5 TL .

Alıntı
Online Rekorumuz: 3.124 Üye İle 02-25-2010 Tarihinde Saat 07:17 PM Gerçekleşmiştir.
Bu Fake Toplam Üyesi 800'lerde.

Postmu Attırdı ? Belki Bi İhtimal Diyecem Oda Zaten Toplam ; Konular: 812

Buda 200-300 TL Yapmaz , Konuyu Açanın Arkadaşısınız Sanırım.

500 TL Eder Dersiniz . 100 TL ye Verse Almazsınız.

Zaten İndex Sayısıda Belli ; 365

Eee ? Bumudur ? 500 TL ?