Merhaba Arkadaşlar.Malum Gavick Joomla İçin Harika Temalar Yapıyor

Joomla İle İşe Başladığım İlkgünden Beri Gavick Temaları Kullanıyorum.Gavick Quay Adlı Temayı Yeni Açacağım Blog'uma Uyarlayayım Dedim.Quickstart Dosyasında sql_dump Adlı Bir Klasör Var.İçerisinde Sql Dosyası ve Bazı Dosyalar Var.Sql Dosyası Tamamda Diğer Dosyaları Nasıl, Nereye Yükleyeceğim ?? Normalde Quickstart Dosyasını Siteye Upload Eder Normal Joomla Kurarmış Gibi Kurardık.Ama Nedense Bunun Quickstartda Dediğim Gibi Sql Dosyası ve Bazı Resim Dosyaları Var.Hadi Bunları İmages Klasörüne Attım Modüller vs.. Nerde ? Yardımcı Olacak Arkadaşlara Şimdiden Teşekkür Ediyorum.
[Joomla Sürümü 1.5.x]