bende en az 1 senedir ***** site açıp açmamakta kendimle çelişiyorum
tam açıyorum iptal edip dönüyorum tam açıyorum yine iptal ediyorum.bi yanım aç nolcak diyor ***** site profesyonel bak işe diyor sen açmazsan başkası açıyor götürüyor hiti.
bir yanım (iyi olan taraf

) açma diyor adulttan gelen para haram çoluğundan çocuğundan ailenden çıkar bigün gelir kapına polisler götürür ailene sevgiline eşine dostuna rezil olursun adın p0rnocuya çıkar lanet olsun ordan gelecek paraya diyor.
nişanlım kız 5 vakit namaz kılıyor dinine bağlı birisi ülen diyorum bu kız beş vakit kılıyor namaz bizde ne namaz var ne niyaz birde gidip p0rno sitesi aç tam tüy dik yani
ne varki sürekli yapma aşamasına gelip bırakıyorum

ne yapacağım bilmiyorum yani.ama şu ana kadar hep geri bastım bakalım bundan sonra ne yapacağım

ama son yaptığım projedende geri bastıktan sonra sanırım biraz kesinleştirdim.yapmayacağım.
çünkü bende siteleri açınca muazzam derecede kötü hissediyorum kendimi ha benim senin gibi paramda yok bankada metelik yok.ama yinede yapamıyorum.