galiba dediğiniz gibi toolbarla alakalı gerçi onlada fazla takılmıyorum toolbar explorerda kurulu ben genelde mozillada takılıyorum sitemde hitle alakası hiç yok galiba zaten hepi topu günlük 1k felan hitim var
bu alexanın mozilla için toolbarı var mı