Konuyla alakası yok ama gerçekten gereksiz yere 2.ciye burdan -rep alıyorum ne iş anlamadım bence sadece gereksiz ve can sıkıcı bi durum o kadar. Artık R10'a yaş sınırlanaması getirilmeli T.c kimlik no ile üye olunmalı çoluk çocukla uğraşıcazya