arkadaşlar adense 26 Mart 2010 Cuma 00:10:59 günü üye oldum hala bir cevap gelmedi sizce gidişat normalmi , anormalmi tam olarak anlıyamadım fix 15 güne kadar gelmesi gerekli olduğunu biliyorum ya sizce?