Teşekkür ederim, beğendiğim cinsi orda buldum, "Brachypelma Boehmei" miş adı. alacağım ancak bunun içine konacağı kabaca kafesi (terrum gibi birşeydi sanırım tam hatırlayamadım) + yedireceğim yemi felan nerden bulabilirim. Bilginiz varsa bu konularda beni aydınlatırmısınız.

ayrıca 2.deri - 3. deri vs yazılmış bunlar ne demektir. Hangisi daha iyidir.