Konu
Opera Mini iPhone da yerini Aldı.
13-04-2010, 10:39:33
#6
hayaletimsi
XizoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende r10nU acmadiktan sonra bir onemi yok
yo açılıyor bu konudaki ikinci mesajımı opera mini üzerinden yazdım.