Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@kmlgrl
ne yalakası olduğun belli değil diyorsun.
Ben kimsesin yalakası olmam, senin gibi her haltıda savunmam. yanlış olanlar kabul edilir. Vay vay o yanlışlar doğru aslında diye yırtınılmaz.
Yalaka olduğunu kabul etmen de güzel. Tebrik ettim gelişme var sende.