Saygısızlıktan falan sözedilmiş ya, saygı nasıl bekleniyor anlamış değilim. Neyin saygısı bu ?

"Koltuk için CÜPPE GİYEN, hak diyipte HARAM YİYEN, Şehidime KELLE, Teröristbaşına SAYIN diyen...Bizden Saygı Beklemesin..!"