Ben scripti ilk alanlardan biriyim. Script kuruldu ve sağlıklı çalıştı. Birçok konuda da yardımcı oldu kendisi. Fakat bir gün hosting şirketinden mesaj geldi. Scriptte shell olduğu için sitem kapanmış. Hosting şirketiyle papaz oldum, aksini iddia ettim. Fatih'e durumu bildirdim, yeni hosting alınca kurmasını istedim. Tamam dedi. Ayrıca scripti istedim. Gönderdi ve tarattım. Aşağıdaki sonuçla karşılaştım.
Fatih ile iletişim kurmak çok zor ve iletişim kurma cabalarımdan da yoruldum artık. Kısacası bu işten benim anladığım, Şubat'ta ödemesi yapılmış bir işin hayrını Nisan'da bile göremedik... Kendisinden ricam, verdiğim hosting bilgilerinden yola çıkarak kurulumu tamamlasın ve scripti gmail adresime yollasın ya da ücreti geri versin. Tek istediğim bir sonuç...