bende bu konu hakkında bir konu açacaktım. Benim sitemin prsi 2 idi google 0 ra düşürmüştü bende googleye mail attım bana haksızlık yapıldı yeniden bir tarama istiyorum diye. aradan 1 hafta geçmedi bugun öylesine bir bakayım dedim pr mi 3 yapmış.
Bence senin siten içinde böyle bir istekte bulunulmuş olabilir. pr değeri düşen ve beklediği sonucun bu olmadığını düşünen arkadaşlara tavsiyem kesinlikle yeniden tarama istesinler.