zuzhulk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkur ederim guzel tema gercekten. bu işte yeniyim birseyler sormak istiyorum. acaba acılır menülü bir tema mı kullansam ya da normal menülü tema mı. bir de bu söylediginiz tema nın renkleri ile oynayabilir miyim. sayfa arkaplan rengiyle falan ?
renk ve acılır menu olayını buldum arkadaslar. bilmedigim cok sey var daha arastırarak bulmaya calısıyorum.
baska tema öneriniz var mı acaba ?